Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires


Els
pierre-yves accessoires
Ik zou graag een bloem als halsketting gebruiken zoals bij PY te koop is enkel is de prijs een beetje overdreven. Ik heb een alterantief zelf gemaakt maar ben niet 100% zeker van mijn creatie.Iemand een idee? 2de hands? andere winkel proberen? We tro...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-8-2004 17:21:43

catherine
schoenen Gent - Aalst - Dendermonde
Hallo,Ik ben dringend op zoek naar bruidschoenen in de buurt van gent, aalst of dendermonde.Ik zoek schoenen met een hak van min6 centimeter en vooraan niet puntig. Wie kan me helpen?groetjes,Catherine
Kledij - Accessoires Reacties: 1 9-8-2004 17:49:48

Els
een bloem op lint als halsketting
Ik had graag mijn kleed een tint romantiek gegeven door een halsketting te dragen die bestaat uit een lint met een bloemmetje of roosje erop. In de winkel zelf (P-Y) hadden ze zulke halsketting maar helaas overdreven duur. Weet iemand waar of hoe ik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 4-8-2004 14:42:16

Sofie
trouwschoenen
Hallo iedereen,Zit me hier suf te zoeken op het internet om adressen te zoeken waar ze trouwschoenen verkopen (liefst beetje speciaalzaak). Kan iemand mij zeggen waar ze veel keuze hebben, liefst regio West-Vlaanderen. Ik woon in Brugge.Dankuwel!!!S...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 17-7-2004 22:40:04

Mieke
Grote maten bruidsschoenen
Hoi,weet er iemand een winkel waar ze bruidsschoenen verkopen voor mensen met grote maten? Ik heb nl maat 43?? Alvast bdankt!!GroetjesMieke
Kledij - Accessoires Reacties: 8 25-3-2004 12:41:26

katrien
kousen in juni??
Hallo, Ik heb een raar vraagje: ik trouw in juni en weet niet of ik dan kousen (zo van die doorschijnende, wat glanzende kousen) onder mijn kleed moet aantrekken.... zomerbruiden, wat doen jullie? Tx voor de raad, Katrien
Kledij - Accessoires Reacties: 10 12-3-2004 13:08:06

Eva
Bruidslingerie
Hey iedereen,Ik heb over een maand mijn droomjurk gevonden en besteld en mag deze in de loop van de maand april opnieuw gaan passen. Maar hiervoor moet ik wel al de juiste lingerie en schoenen meedoen. Weet er iemand goede sites en/of winkels waar ik...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 18-2-2004 16:00:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...